Legend of Snipers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum ♣ Legend of Snipers ♣
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe Join Ik [LoS]?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 15-02-10

Hoe Join Ik [LoS]? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe Join Ik [LoS]?   Hoe Join Ik [LoS]? Emptyma feb 15, 2010 12:21 am

[b]Hey, als je dit leest, zul je denken: Ik wil [LoS] joinen. Dat zal wel niet voor niets zijn, want [LoS] is een jonge maar nu al succesvolle clan!

Wat voor leden zoeken we?
We zoeken leden die betrouwbaar zijn, goed kunnen spelen. Aardig en sportief zijn, en het belangrijkste: Spelers die trouw blijven aan hun clan!

Maar terug op het onderwerp. Hoe join je nu?

Stuur een Mail naar LegendofSnipers@live.be , en beantwoord de volgende vragen:

1# Wat is je naam?
2# Wat is je level?
3# Wat is je K/D (gemiddeld of aantal)
4# Hoeveel DON/Cash heb je?
5# Waarom wil je joinen?
6# Wat vindt je van [LoS]?
7# Wat verwacht je van [LoS]?
8# Zijn er dingen die verbeterd kunnen worden?
9# Nog iets toe te voegen?
10# Als je in de clan zit, ga je dan een Naamwijziger kopen, of maak je een nieuw account aan?

Wij zullen jouw mail lezen, en vervolgens op het Forum plaatsen. Wij voegen een Poll toe (zodat de leden kunnen stemmen)

Wat is een Trial Lid?
Als je een Trial lid bent heb je max. 1 week de tijd om jezelf te bewijzen op het Forum en- Qpang.

Hoe kun je je bewijzen op het Forum?
Door goed actief te zijn en niet te schelden, spammen etc. Met goed actief zijn bedoel ik 3 tot 5 posts per dag, niet dat je het Forum vol gaat posten. Want dat zou spam zijn.

Hoe kun je je bewijzen op Qpang?
Door goed te presteren tijdens de test (want alle spelers die willen joinen krijgen sowieso een test en Trial Lid), en algemeen goed te spelen op Qpang.

Hoe lang krijg je Trial Lid?
Als niemand twijfelt en iedereen Ja stemt, krijg je 3 dagen Trial Lid.
Als sommigen twijfelen, maar toch hebben sommigen Ja gestemd, krijg je 1 week Trial Lid
Als er geen hoop voor je is, en iedereen stemt Nee, wordt je niet geaccepteerd (maar je kan wel proberen je brief te verbeteren en beter worden op Qpang!)

MvG: De Leiding van [LoS]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://losclanqpang.actieforum.com
 
Hoe Join Ik [LoS]?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gulio Want's 2 Join

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Legend of Snipers :: Joinen of Leaven :: Joinen-
Ga naar: